Hi all folks,
[Google translation to german follows]
I am sorry to write in english, but I do not speak German. (Oh, I know that I would be better to learn it ! :rolleyes:)
With the help of a few friends, I am maintening the website "
Zone Photo" for X-Plane.
As some users of the french forum ask us if we could add the Austria (and of course some parts -or all- of the Germany), I want first to search if it not already exists in a german speaking website. It seems to me that it is more respectful to give links to an existing website rather of doing the same things. And easier too... But as none of us really speaks German, it does not help so much.
Do you know if there is a web site offering photo textured terran for Austria/Germany ? If yes, I would be happy to have any link or contact with its webmaster.
If nothing exist, we can make it, but it would be better for inexperimented users to make a translation in german of the existing web site, at least the "usage" section. If anyone that also speak french is interested to help us, he is welcome ! Let you contact me in MP or in that thread
Sincerely yours, for X-Plane !
Pascal
----- In Google's German now :
Ich bedaure, in Englisch zu schreiben, aber ich spreche kein Deutsch. (Ok, ich weiß, dass ich besser wäre, es zu lernen! :rolleyes: )
Mit der Hilfe von ein paar Freunden, ich bin maintening die Website "
Zone Photo" für X-Plane.
Da einige Nutzer der französisch-Forum fragen uns, ob wir das in Österreich (und natürlich könnte hinzufügen, einige Teile -oder alle- der Deutschland), möchte ich zuerst zu suchen, wenn es nicht bereits in einer Deutsch sprechend Website. Es scheint mir, dass es mehr Respekt, Verbindungen zu einer bestehenden Website vielmehr die gleichen Dinge tun geben wird. Und leichter zu ... Aber da keiner von uns wirklich spricht Deutsch, hilft es nicht so viel.
Weißt du, ob es eine Website mit Foto texturierte Terran für Österreich / Deutschland? Wenn ja, würde ich gerne einen Link oder den Kontakt mit seinen Webmaster haben.
Wenn nichts vorhanden ist, können wir es schaffen, aber es wäre besser für inexperimented Nutzer auf eine Übersetzung in Deutsch von der bestehenden Website zu machen, zumindest die "Nutzung" Abschnitt. Wenn jemand die auch Französisch sprechen ist daran interessiert, uns zu helfen, ist er herzlich willkommen! Lassen Sie mich kontaktieren oder in MP in diesem Thread
Mit freundlichen Grüßen, für X-Plane!
Pascal